Halimekprc 32/3 hafta gebeyim. Doktor tam kan sayımı istedi. Düşük çıktı sonuçlar . Ferro sanol duodenal kapsül hap verdi bugün içmeye başladım sanki bi ateş bastı . Kullanan arkadaşlar yazabilir mi herhangi bi sıkıntı yaşayan var mı bu hapla ilgili.
Mrve26 Halimekprc o hap atesbasmasi yapiyo valla resmen al basiyo onu kullanirken bunun sebebidekani hizlandirmasiymis yani normal sabahlari ac karnina aliyosun dimi ?
Bgmbgm Halimekprc ben kullanıyorum cnm 3.kutumdayim bı kutuda 20 tane var zaten sabah aç karnına içiyorum sonra 1 saat sonra kahvaltı yapiorum
tazeanneyasemin Halimekprc Halimekprc bende ayni ilaci kullaniyorum bende hicbir yan etkisi olmadi. Kuzenimde mide bulantisi yapti. Kisiden kisiye degisiyor yani🙂
Halimekprc Mrve26 bugün içmeye başladım . Aç karnına iç 1 saat bir şey yeme dedi. Aynen de öyle yaptım. İçeli 2 saat oldu şimdi bi sıcaklık bastı nefes zaten zor alıyorum iyice nefes nefese kaldım
Mrve26 Halimekprc aynnbanada oyle yapiyodu doktorum sabah icme ozaman dedi gun icinde ogun oncesi bi yarimsaat bi saat oncesinden ic dedi bende oyle yapiyorum biraz daha iyi dene istersen 🙏