NecdetMerveKaragoz banada 12.haftada kız dediiiii, daha doğrusu kız olduğunu düşünüyorum dedi ben kendimi kıza alıştırdım şimdi 15 haftalık olduk çok şükür 2 hafta sonra doktora gidicem erkek falan derse şok olurum 😂😂😂🤭 ama herşeyin başı sağlıkla helsin bebişleriz