34 haftalık hamileyim Arkadaşlar ayaklarımda kaşıntı var parmaklaarımda genelde gebelikte vajinal mantar da bi çok kişinin travazol kullandığını okudum acaba ayağa sürünce bişey olurmu kulanan varmı bu arda tahlillerim yapıldı karaciğerden gelen bişey değilmiş