Gzdbthncglr Kizlar merhaba 37. Haftada kontrolum vardi bebisim 51 cm 3100 gr cikti nasil sizce bana az geldi sanki
Nes414141 Gzdbthncglr az değil normal sınırlar içinde, protein ağırlıklı beslenin süt ürünleri, peynir çeşitleri, et yumurta
Ebruomer1003 Gzdbthncglr bugün randevum vardi 36+6 dayız kilosu 3070 gr boyu 49 cm dedi doktor iyi dedi
Gzdbthncglr Sbl_3452 bana benimkinin kilosu az gibi geldi sanki acaba bu haftadan sonra alirmi kilo acaba
elifaydinn 36+4 üm bugün gittim doktora kilosu 2973 dedi günü gününe dedi gelişimi içinde çok şükür 😊😊
Ygmroglcn Gzdbthncglr canım bende bugün gittim 37+4 üm 3100 gram 50 cm gayet güzel dedi sende endişelenme🙏🏻🙏🏻