Benim ilk doğumum sezaryen . Annem kalmıştı yanımda . Eşimde hep hastanedeydi ama alt değiştirme falan o yapamazdı çünkü çok küçük oluyorlar ister istemez korkar ve zorlanırlar . Diğer yandan refakatçinin kadın olması daha iyi alt değiştirme vs çok yardımı dokunuyor kişinin . Özelde doğum yaptığım ve bakıcıların olması halinde annemin daha fazla faydası oldu . Mama yapımı , cocukla ilgilenme , alt alma vs .