19.haftalıgım bu gebelik koleztası bebek için daha sıkıntılı bırseymış erken doğum veya bebek ölümüne kadar gidebilirmiş ama daha doktoruma gitmedim internette yazanlar bunlar, gebelik koleztası karaciger enzimleri yükselince çıkan bi hastalıkmış genelde avuç içi ve ayak tabanında kaşınmayla meydana gelirmiş ama benim öyle bir şikayetim olmadı mide ağrısıyla hastaneye gittim orda yapılan testlerde çııktı karaciğer enzimlerin yüksek oldugu