Deletedmom411 Barkın değil de “Berkin” ismi daha güzel bence:) Poyraz da güzel , rüzgar da olabilir 😊
M_b_G Ben YAĞIZ düşünüyordum kızım 4yaşında YUSUF da YUSUF diyor sanırım Allah bu ismi koymamı istiyor sizce kızlar 😌🤲🤔
Tugce_61 Doruk bencede biz 33 haftalık olduk Allah’ın izniyle ismimizi Muhammed Doruk olarak belirledik 💙