Oncelikle herkese merhaba, biliyorum cok fazla soran oluyor hergun yeni kürtaj postu okuyorum ama bende merak ediyorum. Subat ayında (ilk gebeligim) bebeğimin kalbi atmadığı için kürtajla sonlandırıldı.3 ay oldu ve hem fiziksel hemde psikolojik olarak hazır hissediyorum. Sadece yine aynisi olur mu diye korkuyorum. Doktor ilk gebelikte bu gibi durumların normal olduğunu söyledi ve herhangi bir test yapmadı. Acaba ilk gebeliğinde böyle olup ikinci gebeliğini sorunsuz geçiren var mi, yada alacağım bir önlem var mi