Bende Derya Taşdemir’e gidiyorum. Çok konuşan biri degil ama soru sorduğumda guzelce cevap veriyor en azından hemde yoğun değil istediğim zaman randevu alip gidebiliyorum. Ama acaba yaptırdığı dogumlardan memnun kalanlar var mi pek bi bilgi yok Derya hanim hakkında, cok merak ediyorum😬