Deletedmom302 valla devlet ücretsiz yapıyo ve kaç tane doktordan tavsiye aldıysam yaptırın diyor özellikle ikili test çünkü yüzde 80 oranla doğru çıkıyomuş yanı bi tüp kan veriyosun o kadar zaten yaptırmayanları anlamıyorum onu yaptırma bunu yaptırma o zaman direk doguma hastaneye gidin daha mantıklı