Merhaba, Necmettin beyin kullandığı ultrason cihazı çok iyi olduğu için ben de Biga’ya taşındıktan sonra ona gitmeye başladım. Tüm detaylı testlerimi, ultrason takiplerimi o yaptı. Necmettin bey sadece Can hastanesinde sezeryan yaptırıyor. İşinde epey titiz, bilgili olduğunu düşünüyorum. İnsan ilişkileri konusunda iyi olmadığına dair benim de kafamı karıştırmışlardı ama aksi hiç bir sözünü işitmedim. Kilo konusunda titiz davranır. Çok fazla kilo alınmasını istemediğine dair çevremden duyum almıştım. Fakat bizim kilo ile ilgili diyaloğumuz dahi olmadı. 39. haftadayım 11-12 kilo civarı aldım. Sormak istediğin bir şey var mı, nasılsın diye her muayenede sorar. Ultrason ölçümlerini yaparken epey işine odaklanır ve senin konuşmanı istemez. Sözünün kesilmesinden pek hoşlanmaz. Zamanla gide gele insan tanıyor. Son haftalara yaklaştığımda nasıl doğum istediğimi sordu. Normal doğum yanlısı olduğumu söyleyince devlet hastanesine gitmemi önerdi kendisi de. Ben zaten ara ara Seçil hanıma da gitmeye başlamıştım. Necmettin bey doğuma kadar halen sürecimi takip ediyor. Nst ve ultrason takiplerimi yapıyor. Çatı muayenemi de kendisi yaptı. Normal doğum için uygun olduğumu söyledi.
Burhan beye bende gittim. Virüs sürecinde sadece sezeryan yaptıklarını söyledi. Çok da içime sinmedi bir daha kontrole bile gitmedim.
Normal doğum istediğim için aynı zamanda Seçil hanıma da gidiyorum. Necmettin beye de gittiğimi biliyor. Asla sorun etmiyor. Seçil hanım uzun uzun anlatır, insanın içini rahatlatır. Cıvıl cıvıldır.
Seçil hanımın olmadığı bir hafta devlet hastanesinde Emre Beye de gittim. O da genç, ilgili bir doktordu. Sorduğum sorulara detaylı bir şekilde cevap verdi.
Umarım yazdıklarım senin için aydınlatıcı ve faydalı olur. ☺️ Sağ salim bu süreçleri atlarız, bebeklerimizi kucaklarımıza alırız inşallah. 🙏🏻