EnginDenizim Cevremde 20 hamileden 3 kız ise gerisi erkek bu sene erkek senesi.benim eltimin kardesiminde bebegi erkek🤗
seyydac Bu sene hep kız benim kız arkadaşım doğum yaptı iki gün önce o da kız 🙂 hastanedeki doğum katında sadece bir odada erkek vardı ☺
tambirseda Bence de kiz senesi. Hamile olan tum arkadaslarimin bebeklerinin cinsiyetleri kiz hatta ikiz olanlar bile🙂
Annesinin1tanesi Brailolu bende dahil çevremdeki herkesin kız bebişi olcak 🌸💕 sadce iki kişinin erkek bebişi oluyor🙈