Semanur17 canım aynısını yaşadım 34+5 te nst de sancım çıktı ama ben hiç bi şey hissetmiyordum bi gün yatış verdi doktor hastanede kaldım sürekli nst çekildi nidicard kullandım ciğer geliştirici iğne yapıldı 30-40a kadar düşünce sancı taburcu oldum, evde nidicarda 6×1 devam ettim bi hafta daha bugün 36 haftalık oldum doktora gittim yine 50-60 larda çıkınca doktor ilacı kesti artık durdurmanın bi anlamı yok gelse de küvöze girmez dedi, bebeğim 2.560 gr şu anda, ama öyle evde yat kalkma filan demedi doktorum yine de dikkat ediyorum ben ne kadar geç gelirse o kadar iyi çünkü. Sen de içini ferah tut haftamız gayet iyi, moralini yüksek tut üzmez bizi bebişlerimiz 🥰🙋♀️