Hanımlar merhaba,
16+5’teyim. Doktorum suyun mu geldi? Diye sordu. Hayır dedim. Suyun azalmış dedi. Kansızlığım, miyomum, bi kaç çeşit problemim daha var maalesef. Kan ilacına erken başlattı. Korkmalı mıyım? Ya da ne kadar korkmalıyım? Suyu azalan var mıydı aranızda? 🥺