sukayhanacar Sinemisdemirag canım benim ilk gebeliğimde aşırı derecede ağrım sancım olmuştu ölüyorum falan sanmıştım ben gaz sancısı sanmıştım meğersem kalbi durmus 2 hafta sonra öğrenmiştim kontrolde öldüğünü.
_2prensesannesi_ Sinemisdemirag bende hicbir belirti yoktu kontrole gidecektim gittigimde 15 gun oncesinden kalbinin durduğunu ogrendim 12 13haftaliktik kürtaj oldum patolojiye gitti ama sonuc doga geregi hasta bebekler engelli olanlar kendini oyle disari tar seninkide oyle diye söylediler bana 🤷🏻
sukayhanacar Sinemisdemirag evet canım kasıklarım parçalanıyo sanmıştım çok kötüydü Allah bi daha ne bana ne başkasına yaşatmasın
_2prensesannesi_ Sinemisdemirag evet kurtajdan 35 gün sonra tekrar hamile kaldim kizim suan 3 bucuk yasinda 😊
Masaltugba Sinemisdemirag benim de ikinci gebeliğimde kalbi durdu canım. Hiçbir sıkıntı yoktu anlayabileceğim
TubaEngn İlk bebeğim 3.ay önce 15+ kaybettim. Kromozom testi temiz geldi ama kalp anomalileri vardı. Yaşamla bağdaşmayan bebekti. İlk günden beri kalp atışı yavaş ve düşüyordu. 123 le başlamıştık. 🥺
Mervis14 Canim rahimde perde oluncada duruyor bebegin kalbi rahim filmi cektirmek gerek perdeyi görebilmek icin