Merhaba sevgili anne ve anne adayları 36 haftalik gebeyim ve devlet hastanesine gidiyorum koronadan dolayı doktorum bu hafta izinli olduğu için özele gittim ve doktor 34 haftalik gibi kilosu 2400 dedi hemen haftaya bi daha bakalım dedi içim rahat etmedi devlete başka bi doktora geldim aynı gün içinde oda 2700 ölçtü sonra başka doktora girdim devlette oda 2400 ölçtü kafam karıştı canım sıkıldı @sizce makineden kaynaklı mi acaba ölçümler kime inanicam
şimdi boyle bi durumla karsilasan varmi