Dzeyy merhabalar 1 aydır kullanıyorum 26. Haftamda verdi 30 haftalığım kramplara iyi geldiğini söyledi doktorum gece içiyorum bende fakat sabah kalktığımda gerinirsem bacağıma kramp giriyor düzeltmeye çalışıyorum haftaya doktora gidicem tekrar bende sorucam.