Umayarkn Canım benimde o hftalarda olmuştu doktorum çok ayakta kalmışsın bol su iç dedi 3 gün yat hiç kalkma dedi ama ben hemen doktora gitmiştim. Sende mutlaka git kasık ağrısının sebepleri herkeste aynı olmayabilir ihmal etme. çok geçmiş olsun 🙏🏻