inancin_annesi Kızlar 28 haftalıgım az önce otururken farkettim mideme yakın yerde pıt pıt birşey atıyor hıçkırık mı bu acaba ? Bi panıkledim😖 ilk defa böyle hissettim. Hala devam ediyor
Aysegolcuk inancin_annesi evet canım hıçkırık kızıma hamileyken oda çok hıçkırıyordu doğunca devam ediyordu günde 3 4 defa hıçkırıyordu😂
anilece inancin_annesi Amniyon sıvısını yuttukça bebekler hıçkırıyorlarmış bu da emne reflekslerini geliştiriyormuş 💕son dönemlerde bu daha çok artıyormuş😊Ayrıca hıçkırık diyafram kaslarını da geliştirip bebeği hava solunumu da hazırlıyormuş.
inancin_annesi Bahar1 kötu oldum biran hissedince kalp atısıımı bu dıyorum sonra aklıma geldi hıçkırıktır diye sakinleştim 🥳
Bahar1 inancin_annesi bende hatta nts girmistim bebegin kalp atisi icin oraya cihazi bagladiklarinda fark ettim doktora söyledim bagladiklari yerde oluyor kalp atisimi bu kadar hizli hayir dedi ritmik sekildeyse hickirik
inancin_annesi Bahar1 :) benimki yavaş ritmikti kalp bukdr yavas olmaz heralde dedim sonra dedim hıçkırık kesin söylüyorlardı 🥰
Selinbugra inancin_annesi evet o hıçkırık hamileliğe aşık olma sebebimdi😍 bebeğim doğdu ilk hıçkırdığı zaman ağlamıştım çok komik çok güzel bi duygu😂