Benim de toksoplazmam negatif :)
Bu arada yatak odasına almamamın sebebi kedimiz biraz büyük. British longhair cinsi, su an 6 kg 1.5 yasında olmasına ragmen :) bebege zarar vermesinden korkmuyorum da, üstüne ya da yanına yatar da nefes almasında sıkıntı olursa diye bebek biraz büyüyüne kadar öyle düsündüm