Bana 13.haftada erkek dendi 3 ayrı doktora gittim 3 u de erkek dedi. Detayli ultrosona da girdim. Genellikle yanlis anlamayın lütfen 100 kilo üzerinde olan hastalarda yanılma oluyormus göbek bölgesi yağlı diye sanirim. Orda detayli usg de bile.net rapor yazılamıyormuş sanırım. Bana doktorum söylemişti. Eğer öyle bir durumunuz yoksa fazla kilo gibi 16.haftada kesin sonuç olur herhalde 🤗