Arjen bey benim gidişlerim ilgiliydi açıkcası sorduğum her soruya cevap alabiliyordum folik asiti banada ilk kontrolümde sordu ama zaten kullanıyordum öncesinde başlamıştım ben bir de arjen beyde zaten normal doğumsa daha çok ebenin ilgilendiğini söylemişlerdi ama bülent bey için bende sezeryana yönlendirdiğini duymuştum . Afem bey ve Mehmet Emin beyin isimlerini yeni yeni duymaya başladım birkaç kişiden daha doğum ücretinin yüksek olduğu söylendi ama daha önce fiyat hakkında bilgi alan oldu mu ben öğrenemedim