Cicilibicili normalde atıyormuş iğne kendisi ama ben kendisinin atmasını beklemiyorum ilacı iyice içeri verdikten sonda çıkar kendin bas atar o zaten karnında iyice bastırmana gerek yok. Ayrıca kol ve bacaktan ziyade göbek daha etkili diyorlar doktorumda aynısını demişti bence karnından yapmalısın ☺️