Sarisoyezg Kızlar 20+5 olduk.. geçmeyen bacağımı kitleyen inanılmaz bir ağrı yaşıyorum.. aynı şeyi yaşayan varmı? Çözüm bulabildiniz mi?
Damla61 Sol kalcadan bacaga inen leş agri 4 aydir cekiyorum. Siyatik sinire baski oluyor onun agrisi. Magnezyum al benin hafifledi doktorun yazar.