Nazli26 İyi akşamlar herkese . Bugün kontrolüm vardı bebeğimin sıvısı az diye hastaneye yatırdılar . Akciğerleri için iğne yaptılar . Yeni 35 haftalık olduk . Bizim için dua eder misiniz ? 👐😔😔😔
Jrhemki Nazli26 bende 27. Haftadayım dün aynı şeyi söyledi doktor yatış yapmadı ama 4 doz ciğer geliştirici vuruldum 2 günde. Bir de kan sulandırıcı iğneye başladım. Havuç suyu ve normal su tavsiye etti bol bol :(
8-Cigdem-k Nazli26 su gibi akıntınız filan oluyor muydu bende şüphe ediyorum da ama geçen doktor bişey dememişti
TubaEngn Nazli26 çok geçmiş olsun inşallah iyileşirsiniz. 🥕 yemek ya da suyunu içmek iyi geliyormuş bebeğinin suyunu eşitliyormuş. En yakın arkadaşım söylemişti onara kendi dr. Ben yeniyim daha hamilelikte ama arkadaşım şimdiden başla diye önerdi. Bebek suyu eşitlensin diye🙏
Ezgikurt Allah yardimcin olsun canim bol bol su tuketmeye calis dkktor her 3 saatte bi bebegin suyu azalir surekli su tuket dedi bana
Cemos_habes Allah şifa versin canım havuç suyunun çok iyi geldiğini duymuştum günde 2 bardak iç inşallah faydası olur
Nazli26 TubaEngn doktora sordum benim yapabileceğim biçey var mı diye yok dediler. Ama yine de denerim . Sağ olun Allah razı olsun