Mdmr1906 Kızlar merhaba gebeliğim boyunca gidebileceğim ve doğumumuda yapacağım güzel bir doktor ve hastane arıyorum tecrübeli ve tavsiyesi olanlar yazabilir mi? Avrupa yakası ‘da oturuyorum teşekkürler🙏🏼
zeyzey95 Mdmr1906 Bağcılar yeni iklim nehir bayram çok iyi bir doktormuş çok tanıdığım gitti hiç pişman olan olmadı. Özellikle normal doğum olsun diye elinden geleni yapıyor ve sezeryan sonrası normal doğum konusunda da uzman
DilekNesil Mdmr1906 merhaba. Esenler medipol hastanesi Dr.Burcu Aydin Boyama. Ilk dogumumu onda yapmistim. Cok memnun kalacaginiza eminim 🍀
Caglanuroney Meva-annesi ben şuan meltem Hastanesi’ne gidiyorum ama medipole geçmek istiyorum kalp hastasıyım kalp kontrolüm orda yapiliyo hamileliğim de orda takip edilsin istiyorum derya hanımın muayene ücreti ne kadar acaba o doktoru istiyorum bende