Merhaba arkadaşlar bir süredir burayı takip ediyorum ve böyle bir durum yazacağım aklıma gelmezdi ama bunu yazmak nasip oldu 29hafta 1 günlük hamileyim 3 gün önce bir kanamam oldu kırmızı renkte hemen doktorumu aradık Ankara’da şansımıza hastanede doğumu varmış TOBB hastanesine gittik kontrol etti hemen ultrason bebek yukarda iyiymiş zaten hareketi vardı takip etmiştim gitmeden hersey normal sadece rahim ağzını görememişti kanamam durduğu için eve dönüş yaptık agrımda yoktu eve geldik kahverengi koyu bir akıntı geldi baya fazla ve arkadasından akıntı kahverengiye dondu kırmızıdan ertesi gün muanehanesine gittim doktorumun tekrar baktı hersey normal çıktı rahşm ağzı uzun ve kapalı bebek yukarda bugün kahverengi akındım bitti gibi ama doktora neden oldugunu bilemedik sanırım o gün biraz uykusuz kalmıştım erken kalktım kahvaltı hazırla bahçeye in gezin yuları çık sonra cinsel ilişki yaşadım biraz da psikolojik olarak son 2 gün iyi değildim ağlamıştım falan gece saat 10 gibi gerçekleşti. Neyse çok şükür suan iyiyim hersey yolunda gibi gözüküyor fakat insan yine korkuyor tabi Dogan olarak doktor ilişkiyş yasakladı ve 1 hafta dinlenme verdi 1 hafta sonra tekrar gidicem bebeğim çok küçük doğum olursa Yaşar mı bilmiyorum ama kendimi herseye hazırlamak istiyorum be korkuyorum yinede paylaşmak istedim. Benim gibi olan anne adayları var mı diye ?