MutluAnnnecik Benim normalde de depolarım bos hamilelikte iyice bitiyorum sizler ne durumdasınız neler yapıyorsunuz demir eksikliği yasayanlar
Wonderanne MutluAnnnecik biz 30+5 olduk hala kan ilacına ihtiyaç duymadık ama yorgunluk çok deyince geçen hafta demir ilacı başladı doktorum bakalım etki edecek mi yorgunluğa
Ozlemdmn MutluAnnnecik bende Demir anemisi var takviye alıyorum çok şükür 36 haftalık olduk bir sorun olmadı ama hiç ihmal etmedim hergün bir tane aldım
SevilayBayram Demir ilacı kullanıyoruzda sanki ilaçta çok işe yaramıyo deil mi kızlar. Her testte düşük çıkıyo çnkü
Laloba MutluAnnnecik bende demir eksikliğine bağlı kansızlık var uzun zamandır gyno ferro sanol portakal suyuyla içiyordum ben işede yaradı bide her sabah 1 kaşık keçiboynuzu pekmezine limon sıkıp yedim