Anneboncugu ben ilk gebeliğimde lierac kullandım ve çok küçük bir çatlağım oldu sadece. Bünyem çok müsait çatlamaya annem de çok çatlamış harita gibi karnı. Lierac işe yarıyor yani. Ama lierac için içeriği temiz değil dediler bu sefer bio oil ve elancyl’in hem yağını hem kremini aldım. Bio oil’i şahsen çok beğendim hamilelik sonrası da nemlendirici olarak onu kullanırım artık. Henüz 23 haftalık olduğum için işe yarayıp yaramadıkları konusunda bir şey diyemiyorum 🤷🏻♀️ İnşallah yarar