Giiiiiz Merhaba kızlar 6+4 üm şekerim açlık 107 cıkınca endokrin doktoruna yonlendırdı doktorum seker hapına baslayacagız takıp edecegız dedi ama ilac olunca insan tereddut ediyor kullanan var mı kadın dogum doktorum sakıncası yok dedi
Cansummm Giiiiiz ben 12. Haftama kadar glifor kullandım sabah akşam 1000 mg 12. Haftamda doktorum bıraktırdı dikkat ettim ancak şekerim gene de yükseldi şuan da diyet Programı uyguluyorum. Çok şükür sorun yaşamadım ilacı kullandığım için
eryesil Ben hamile kalınca bıraktım ilacı diyetle devam ettim. İlaç B kategorisinde yani gebeler kullanabiliyor fakat öncesinde diyetisyen desteği alsanız belki şekeriniz kontrol altına alınabilir.
Giiiiiz Cansummm cok tesekkur ederim banada 12.haftya kadar dedi sureklı takıp edicez dedi endokrin doktoru diyetle beraber desteklicez dedi ilac olunca insan ister istemez korkuyor
Cansummm Giiiiiz haklısınız insan korkuyor ama 12. Haftaya kadar sorun görmüyorlar. İçiniz rahat olsun sağlıkla gelsinler ☺️