AybarsMomy Esea doktora kramplarım var deyince vermişti zaten. Ama hergün düzenli içmiyorum ben. Çok ağrım olursa içiyorum tadını kokusunu beğenmedim hiç☺️
Wonderanne Esea evet kramplar için ben kullaniyorum ama ishal yapar gibi oldu kestim başka bir karma vitamin verdi doktorum dene belki sende yapmaz
AybarsMomy Mom9272 benimde kasığımda oluyor çok iç bacak bitiminde hele gece yatakta dönmek işkence ama magnormun tadını hiç beğenmedim maden suyu içiyorum falan .
AybarsMomy Mom9272 portakallı canım ama bana tuhaf kokuyo . Hani böyle poşet içecekler olur ya Nazo falan 😂😂 onları da sevmem onlara benziyo aynı 😂
Esea Ayy kızlar bakalım ilk defa kullanıcım inanın gece kramplardan uyuyamıyorum . Gece kalkıp deli gibi sağa sola dolanıyorum uykunun en tatlı yerin de