Aselikra-11 Nur5495 peki sizinde +3 mü çıkmıştı sonucunuz benim geçen hafta tahlilleri çıktı gitme imkanım olmadı doktora şimdide bayram izni derken daha çok ilerlemez dimi
Nur5495 Aselikra-11 aynen aynen seviye seviye artı 3te düşük değil yani. Bir artı iki artı üç artı diye gidiyor, ilaç kullanmanız ve bol su içmeniz lazım, benim ilaçla da düşmedi fitil verdi doktor
Minikcivciv10 Aselikra-11 Bol su içmen gerekiyor egerki içmezsen idrar enfeksiyonu için ilaç tedavisine başlanır. Sağlıkçı olmama rağmen haptan nefret eden birisiyim o yüzden bence kendine dikkat ederek geçirmeye çalış hamilelikte idrar enfeksiyonu çok önemli en azından ayda bir de olsa idrar tahlili yaptır canim💕
Aselikra-11 Hepinize çok teşekkür ederim haftaya doktora gidicem hepiniz bebeğinizi sağlıkla kucaklayın inşallah
Sjsjdkskaa Aselikra-11 gebelikte idrar yolu enfeksiyonu olmasa da artan vajinal akıntıdan kaynaklı idrarda lökosit görülebiliyor. Kültürde üreme olmadığı sürece lökositin pozitif olması çok anlamlı değil. Diğer değerlerinizde gayet güzel👍🏼 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️