gulerari98 bence uzun yola otobüsle gitme derim. Zor olur sallana sallana gidersin bide rahat edemezsin. Ayakların VS iyice şişer istediğin yerde duramazsın. Hamileliğin ilk 3 ay düşük riski fazla oluyor ilk haftalar önemli. Şahsi aracın varsa onla git derim daha iyi olur. Darlandıgın yerde çekersiniz kenara hava alır devam edersin. 😊