Kızlar merhaba, bugün dr kontrolüm vardı. Doktor biraz suyu artmış şekeri kes dedi. Genetik tarama vs yaptırdığımız için yediğim şekerden kaynaklı olduğunu söyledi ama içim rahat etmiyor. Aynı durumda olup da suyunu normal hale getiren var mı? Çok teşekkür ederim şimdiden