40+2 oldum ne sanci ne leke ne su bisey yok daha bu gidisle ya sezeryanligim ya suni sanci ile dogum yapcam 41+ 3 e kadar kiz cocuklari oluyo ddi doktor bayramdan sonra kesin gel ddi halbuki herşey normal gidiyo sunu yaptim hemen nisanım geldi sancim tuttu diyen var mi 😶🙄