Deriyy54 Kızlar 36 haftadayım kan verdim kolestrolüm yüksek cıktı 300 lerde gebelikte yükseliyor falan dediler varmi benim gibi olan
anneliktadi @Deriyy54 ben de geçen gün sonucu görüp korkmuştum 331 çıkmıştı benim de, doktorum hamilelikte yüksek çıkması gayet normal hiç korkma dedi, içiniz ferah olsun☺️