Kdzeregli Kızlar 36+3 olduk bugün kontrolde bebeğimin kilosunun 2675 olduğunu öğrendim bana biraz az geldi açıkçası. Normalde önden gidiyordu çünkü şimdi formunu koruyor galiba 😂 sizin bebişlerin kilosu nasıl 🙈
Mrvkckk Kdzeregli Benimki 32+3de 2530du doktor önden giditor demişti. suan 34+5 merak ediyorum kaç oldu acaba tosunum😬
ssemashn mertinannesii bende bugün kontrol gittim 35+3 üm 2770 gram 46 cm doktor değerlerin gayet iyi dedi haftasıyla uyumlu dedi 😊
Kdzeregli Burcusngr ☹️ bana doktorum haftasına göre gayet iyi dedi ama sizin bebişin kilosu da inşallah normale döner. Sağlık olsun yeter ki kilo çokta önemli değil 🙏🏻
Beyzaaaa Kdzeregli evet canım ya normal doğum düşünüyordum bakalm bayramdan sonra doktor muayene edicek büyük ihtimal sezeryan olur korktum biraz 🤣