sda_cpn_ 4+2 hamileyim sabah uyandigimdan itibaren kanamam var korkuyorum sizce bu normal bir kanama mı yoksa bir terslik mi var ?
Dykdyk sda_cpn_ Terslik olabilirde olmayabilirde normal değildir kanama hemen doktora gitmen lazım canım
Esrelf sda_cpn_ canım yerleşme kanaması olabilir. Sen yinede acile bir görün kanama nerde, ciddi mi bakarlar. Gerek görürlerse progestan yazarlar.
Beyzz6 2 kere yaşadım ilkini ilk haftalar yaşadım düşük riski dediler ilaç verildi ilaçlarla çok şükür düzeldi sonrasında 11. Haftada oldu bir dahada olmadı kesinlikle gitmelisin kanama normal bir durum değil.
Aysehatun sda_cpn_ gebelikte her akıntı cok önemli canım mutlaka doktouna bildir bugun ihmal etme bende 5.haftada yaşadım kahverengi akıntıyı