Zohre arkadaşın dediği konazal evet çok iyi bir şampuan bende egzama var ve çok iyi geliyor ancak gebelikte C kategorisinde bir şampuan diye biliyorum doktoruna sormadan bence kullanmamalısın. Ama kuru dut kürünün iyi geldiğini duymuştum youtube da videolara bakabilirsin. Bir cildiyeciye gidin isterseniz