Minikkus098 canım benim bende kansızdım, düşüktü kan değerlerim doktor bana ferifer yazdı onu kullandım çok şükür son haftalarımdayım hala kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım aç karnına içiyorsun biraz tiksiniyorsun ama kan değerlerimi topladı şuan kansızlık sıkıntım yok çok şükür gebeliğimin başından beri kullandım ben