Kızlar bebişlerimize en çok lazım olan ürünlerden biri de biberon ve emzik.. phılıps avent düşünüyorum ama bunun plastiği var camı var büyük ml olanı var küçük ml olanı var.. ilk gebeliğim nasıl birşey almam Gerekiyor aldığım ürünü ne kadar zaman kullanacagım ? Aslında bu başlığı bebeklerin ihtiyacı olan tüm ürünler konuşulsun diye acıyorum bizlerde bu sekılde tecrübeli annelerden duyduklarımızla Bilgilenelim istiyorum.. bebek bezi de ayrıca önemli bir konu hangi marka ve ilk olarak beden olarak ne almamız gerekiyor(O bedenler konusunda da hiç bilgim yok açıkçası:) çok alıp stok yapalım mı? Şimdiden hepinizin düşünceleri için teşekkür ederim 😇🙏🏻😻🤰