Merhaba hanımlar
19 Nisan son adet tarihim ve hala adet olmadım. 2 aydır 20-24 gün arasında adet oluyorum. Bu ay bekledim 28. Gün akıntım da başlayınca ovülasyon testlerimden yapmak istedim. İki gün boyunca günde 2 test yaptım ve iki çizgi de kopkoyu çıktı ama üçüncü gün silikleşmeye başlayınca test yapmayı bıraktım. Koyu çıkan günlerde değerlendirdim geç yumurtlama oluyor bende çünkü genelde. Ve hala adet olmadım ara ara akıntılarım kasık ağrılarım ve batmalarım oluyor. 31. Gün kan testi yaptırdım betaHCG 0,100 dü. Hala adrt olmadım ve kasık ağrılarım devam ediyor çok sık olmasa da. Sizce 28. Gündeki yumurtlamanın olduğu günde girilen ilişkiden gebelik oluşuyor olabilir mi? Geç döllenme olacağı için de kan testinde henüz gözükmemesi bu yüzden midir? Lütfen fikirlerinizi paylaşın 🤲🏻