Mrb ben 8 Mayıs da adet oldum 14 de temizledim 16 iliski girdim ve o yarın gine yapacam ama aşırı derecede kaşıklarım ve karnım ile dizlerime vuruyor ağrım var acaba hamileyim mi ? Ve erkek çocuğun icin dediler ki 2 defa boşalmasın lazım mis haftada 1 defa ve ilişkili den sonra ayaklar havaya ve sol tarafta uzamanm lazım mi sizce doğru mu ?