Merhaba hanımlar
34+0 haftalığız. Doktor bebeğin başı yukarıda duruyor, daha doğum pozisyonunu almamış, gün-de 3 defa 20′şer dk sola yat dedi. Doğuma kadar dönerse döner dönmezse yapacak bisey yokmuş, sezaryen olacakmış. Sizde de oldu mu öyle, olduysa yapılacak başka bisey var mı dönmesi ici 🙄🎀