Ben de 38+3 te gittiğimde 3600 dü bebeğim. Bu 3 gün önceydi. Doktorum 4 ü geçerse sezeryana alırım dedi. Çatın uygun 4 ’ün altında kalırsa da normal yaparsın inşallah diye konuştu. Ekmegi tatlıyı kes, bolca da yürü ki doğum hızlansın. Bekledikçe kilo alacaktır bebek dedi. Yalniz ben suni sancı ile doğumu başlatmayı sormadım, daha dogrusu unuttum, siz sordunuz mu acaba?