Ipek4w Kızlar 40+3 yatışım yapıldı suni verilecek ti ama nst de sancım çok yüksek çıktı gerek yok dediler açılmamda 1 cm bebek başını basıyor dedi Dr. Dua edin lütfen
hulyadoner Rabbim bir nefeste kurtarsın inşallah bacım inşallah en güzel şekilde doğumun olur ve sende duanda eksik etmezsin bizi sağlıkla al kucağına evladını.
Ipek4w Mutlu_hamis inşallah ıkınabilirm canım bebeğimin başı basıyormuş ama inşallah çok bekletmezde gelir dua edin nolur
Mervemia6 Ipek4w allahım yardımcın olsun canım çok güzel geçecek alıcaksın yavrunu kucağına korkma Allah’a emanetsin darısıda hepimizin başına inşallah 🙏🙏🙏
Ipek4w Mervemia6 amin canım Allah razı olsun dualarım sizinle hepimiz yavrularımıza kavuşalım inşallah 🙏🙏❤️❤️