39+1 cati muayenesi yapıldı doktor sezeryan ol catin dar , suyun az dedi. Devlete gittim suyun normal sanci bekle dedi korkumdan 2 gunde bir muayene olmaya gidiyorum ne sanci var me baska birsey galiba iceride kalacak bizim bebisler :) havalar ısındı odemden sistim kaldim