Esmasnvr Hergün hissediyomusunuz bayanlar ben 18.haftaya girdigim gün hissettim çok.net ama üç dört gündür hiç bişey hissetmiyorum normal mi bu durum bazen takmayım diyorum bazende içimi bi korku sarıyo bişey mi oldu acaba diye😯
Anne49 Esmasnvr Bende ilk 16.hafta da hissettim hergun olmasada ediyordu... şu an 18. Haftama girdim hergun bi kaç defa hissediyorum ama atladığı günler oluyor tabi.. tskma kafana cnm 😚
Esracglr 16 da hissettm. 18+6 şimdi hic durmuyor diyebilirim o baslayinca hemen karnimi açıp izlemeye başlıyorum 😍
Elifnurrr Esracglr dışardan görülüyor mu bu kadar erken 🤩 ben de bugün 17 oldum sabırsızlıkla beni rahatsız edeceği zamanları bekliyorum
arzuu3469 haftada pit pitlar hissettim hala oyle hissediyorum arada hissetmiyoeum.mide bulantim devam ediyo.ayrintili ultrasona gircekmisiniz kizlar
Esracglr Elifnurrr evet cnm hissedebiliyorum benn dun aksam. Çikolata yedim izleyim diye pes peşe atio vurdugu yerlerde hemen bi belirti oluyo 🙂
EsraErdoan Bende 18. Haftadayım 16. Haftada hissetmeye başladım ama sanki o haftalarda daha çok hissediyordum. Su anda ıkı günde bir hareketlerini hissediyorum bebeğimin
huzur- 18 de hissettim maşallah çok tatlı bir şey ya hemen açıp bakıyorum saf saf güldürüyor insanı 😃 Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguları inşallah 🙂
Marpling Anne49 ben de 16. Haftamda hissetmiştim.karnımda pıt pıt bişeler oluyodu.halende öyle gerci bazıları kas atmasıdır o diyo ama bence bebeğimdi.çok zevkliydi hep yapsa 😁