Benim de 12. Haftada igm grayzone çıkmıştı. Yani o sırada geçiriyorum çıktı. Sonra tekrar bakıldı igg pozitif, igm negatif. Emin olmak için avidite igm yapıldı çok şükür %67 yüksek gibi bir şey çıkmıştı. Ama bu son 12 hafta içinde geçirmediğim anlamına gelir dedi doktor, 13. Haftada yapıldığı için ilk hafta geçirmiş olabilirsin dedi doktor. Ama ilk hafta denilen şey son adetim oluyor zaten, doktor ilk test yanlıştır yoksa bebek hiç tutunmazdı dedi. İnşallah öyledir dedik devam ettik ama aklımda hep şüphe kaldı. Size antibiyotik mi başlandı? Nasıl bir süreç izlenecek?