30+1 haftalığım hiçbirşeyim yokken bi anda sabah uyandım sağlık ocağına gitmeden birşeyler atıştırayım dedim ve iki dilim ekmekten midem bulandı öğürdüm, yürüyerek gideyim açılırım dedim ama yolda bi anda afakanlar bastı sıcakladım herkes üstüme üstüme gelmeye başladı kulaklarım çınladı sanki düşüp bayılacağımı hissettim kenara geçip bekledim biraz, zar zor yürümeye devam ettim bi markete uğrayayım dedim ve orada da aynısı, gözüme perde indi resmen eve geldim tansiyonumu ölçtüm 14 çıktı yani düşükte değil neden böyle oldum, bide afedersiniz isal olmuşum bi gecede noldu ne olabilir yani harika gidiyodu herşey fikriniz var mı? şuan kafamı zor sabit tutuyorum inanın boynum kopacak sanki yerinden.. Bebeğin hareketlerini de takip ediyorum oda normal şuanlık.